Projectes

Impressió de Peces Grans

En aquesta secció, explorarem les tècniques i consideracions necessàries per a imprimir peces grans utilitzant impressores 3D de tecnologia FDM o SLA. Aprendràs a dividir models grans en
peces més xicotetes per a imprimir-les per separat i després unir-les, així com a optimitzar la configuració d’impressió per a garantir la qualitat i la resistència de les peces. Com a projecte
pràctic, et desafiem a dissenyar i imprimir una peça gran, com una escultura o un moble en miniatura, utilitzant tècniques avançades de modelatge i fabricació.

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Subscriu-te

Vols estar al dia del que passa al Vinalab? Subscriu-te al nostre butlletí i rep totes les novetats, activitats i oportunitats directament al teu correu.

Impressió de Peces Grans

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Sol·licitar plaça de coworking

Sol·licitar plaça per empreses

Subscribe To Our Newsletter
Incubats

Solicita información

Lorem Instalaciones Vinalab

Instalaciones

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim.
Ir al contenido